Dongeng timun mas dalam bahasa Afrika

Dongeng timun mas dalam bahasa Afrika


in die dae van weleer, was daar 'n arm weduwee wat alleen in die bos rand woon. Omdat ouderdom is ouer, die weduwee gevoel al hoe moeiliker om hul werk te doen. Want Hy het dit self doen. Uit boerdery en kyk vir vuurmaakhout in die bos te verkoop. Die weduwee is dikwels oorweeg om sy lot elke aand. Kla by die lewe in te woon nie.

Aan die een nag, is die arm weduwee weer besin terug soos gewoonlik. "Ek wens ek het 'n kind, my lewe sou beslis nie hierdie sesusah. Daar sal help al my werk, en die versorging van my as ek oud en swak later". Die weduwee het 'n klaaglied.

Dit blyk dat al hul klagtes gehoor deur groen reuse bos heerser genoem Buto Ijo. Nie doelbewus Buto Ijo arm weduwee verby die huis toe die middel van 'n gemsbok jag na prooi.

"Hahaha .. Miskien kan ek help om al jou begeertes te verwesenlik ..". Buto Ijo gesê as hy kyk na die venster.
Die stem hoor dreun maak die weduwee verras en bewus van lamunanya. Wat meer nadat hy gesien het die sinistere figuur loer by die venster uit, maak die weduwee is byna flou van vrees.

"Moenie bang wees nie, sal ek nie seergekry nie. Gedurende hierdie tyd het ek kyk gereeld na jou, het ek dikwels hoor al die klagtes nie. En hierdie keer het ek het gekom om al jou begeertes te verwesenlik .. Ek kan jou 'n kind gee". Die woord Buto Ijo.
"Is dit waar ..?". gesig die weduwee se nou stralend met vreugde. Sy vrees is nou verlore in gelukkige geur.
"Natuurlik reg .. Ek oor die koning van die reuse regerende hierdie bos was, kon ek nie vir julle lieg nie". Die woord Buto Ijo oortuigend.
"Dan .. Hoe kan ek 'n kind?". Haar gevra.

"Eens op 'n tyd voor my en die my geskors uit die koninkryk van die hemele, ek het 'n kans om 'n komkommer sade Mas magiese steel. As hierdie saad wat jy plant en jy omgee, dan sal hy grootword en in staat wees om te maak wat jy vra as vanselfsprekend aanvaar. As jy wil vir goud, dan sal hy goud dra. As jy vra vir 'n skat, dan sal die vrugte diamante en juwele bevat. en dus as jy 'n kind vra, sal die vrug van 'n baba bevat ". Die woord Buto Ijo verduidelik.

"Dan, het vinnig die saad vir my. Ek sal dit plant .. !!". Pinta weduwee was opgewonde.

"Maar daar is voorwaardes ..".
"Wat toestand? Alles moet my vul." Die weduwee is ongeduldig.
"As 'n dag 'n kind gebore is 'n seun, dan sal hy ten volle aan jou behoort. Maar toe gebore is 'n meisie, sy moet jy dit laat na my toe vir my om te eet. Stem jy saam? Hahaha ..". Buto Ijo lag dreun in elke uithoek van die bos. Aanhoor van die bepalings in die voorgestelde Buto Ijo, weduwee was nadenkend vir 'n oomblik. Maar as gevolg van die begeerte om kinders te hê is baie sterk, ahirnya hy menyanggupinya.

Uiteindelik, komkommer sade Mas wonderbaarlike gegee. En op die volgende oggend, die weduwee plant dit onmiddellik. Hy het gesorg vir die plante elke dag, tot ahirnya plante vrugte dra. Maar hoe verbaas hy was toe die baba gebore is 'n vrou. Hy het baie hartseer, onthou sy belofte om die reuse Buto Ijo. In die aand het Buto Ijo aan die weduwee se omdat hy nou wis dat gebore is 'n dogter, Buto Ijo van voorneme is om die baba te neem. Maar die weduwee gepleit grasietydperk van 'n paar jaar sodat sy die baba kan hou. Hy het geredeneer dat die baba was nog te klein geword en wou nie bevredigend wees as in die meel. Toe die volgende keer wat hulle groter geword het, dan het hy sal tot die Buto Ijo voorgelê.

Buto Ijo aanvaar haar aanbod. En waktupun geslaag na die gebeure van daardie nag. Elke vyf jaar, Buto Ijo gekom om die meisie te vra. Maar die weduwee is altyd gevra vir 'n grasietydperk vir dieselfde redes. Nie voel 20 jaar geslaag het. Mas komkommers gegroei tot 'n pragtige meisie, vlytige, soort en jolly. So het die teenwoordigheid van die goue komkommer maak die lewe van die weduwee was vol geluk. Tot op 'n dag, Buto Ijo kom terug na die belofte te eis.

"O man .. Nou kom ek hier aan die belofte wat jy beweer. Vinnig die kind te vul in my .. !! My geduld loop uit .. !!". Buto Ijo gesê uitgevaar.

"Gee my 'n bietjie meer tyd. Hy was nog dun. Wag totdat sy vet." Pinta haar.

"Kan nie .. My geduld het opgeraak. Nog week sal Ek kom, en hy is gereed moet wees". Die woord Buto Ijo terwyl weg woede.

Intussen het Timun Mas was in die bos te jasmyn kesukaanya pluk. Toe hy cool om blomme te pluk was, skielik kom daar 'n ou man met haar wit kleed sien. Dit blyk dat sy oupa was die koning van die hemel. Hy vertel al stories oor komkommer komkommer Gold Gold. En kommunikeer die hartseer ervaar deur sy moeder as gevolg van sy belofte om die reuse Buto Ijo. En ahirnya ou man het 'n klein bondeltjie in Timun Emas.

"Dit bevat 'n doring, 'n handvol sout en garnale plak. Gebruik dit oordeelkundig om jouself te red wanneer Buto Ijo jaag jy." Die oupa boodskap dan verdwyn. Komkommer Mas goed onthou die oupa van alle boodskappe. En nadat ek by die huis kom, het hy al die gebeure in hul natuurlike moeder. Natuurlik, die moeder was geskok. Maar Timun Emas gerus die moeder, en sy was seker dat sy fyn sou wees.

En 'n week na die ahirnya. Keer terug Buto Ijo reuse gekom om die belofte te eis. Maar hoe kwaad hy was toe hy die hut van die weduwee was leeg, onbewoon. Omdat Timun Mas sy moeder gebring wegkruip in 'n grot, en hy self het in die rigting van die berg gegaan om te Buto Ijo hou van sy moeder. Aangesien die leë hutte, gemobiliseer Buto Ijo ook kesaktianya om uit te vind waar Timun Emas. En ahirnya ontmoet. Buto Ijo onmiddellik te mobiliseer al kesaktianya te jaag Timun Emas.

Met tyd nie lank nie, kan hy reeds sien Timun Mas loop in die verte. Aangesien die reuse Buto Ijo skielik daar agter hom in die verte, die Golden komkommer verras. Sy het begin om paniekerig te raak en Hom vrees. Maar, het hy herinner aan die boodskap van die ou man wat hy in die woud ontmoet. Timun Emas is onmiddellik dit oop te maak dra. Hy het in die dorings en gegooi in die rigting van Buto Ijo. Dit was 'n wonderwerk .. !! Wanneer dit die grond doring getref, kontant in die omliggende gebied verander in 'n bos vol bome en distels. Natuurlik maak dit Buto Ijo moeilikheid. Omdat sy in inhiberende deur skerp dorings wat sy hele liggaam seer gemaak.

Maar die reuse Buto Ijo nie lukraak. Hy het bonatuurlike magte so hoog dat in die hysbak tot koning van die reuse wees. En met die wete dat hy, ahirnya Buto Ijo kan deur middel van die doring bos te slaag. Hoewel haar liggaam vol wonde en skrape was, was hy vasbeslote om te jaag Timun Mas sterk.

"Timun Mas, sal jy nie in staat wees om weg te hardloop van my .. Grrrr .. !!". Skree Buto Ijo met 'n warboel.
Aangesien die eerste poging misluk, die Golden komkommer terug dit oop te maak dra. Hierdie keer het sy 'n handvol sout en in lemparkanya. En die wonderwerk gebeur weer, die gebied is omskep in 'n uitgestrekte oseaan. Sodat nou die afstand tussen die Golden komkommer en Buto Ijo geskei deur oseane. Natuurlik maak dit Buto Ijo verwarring. En die geleentheid is nie vermors word in komkommer Gold weer gehardloop.

Buto Ijo maar het nie opgee nie. Weereens het hy die spel en trek uit aji kesaktianya. Hy het toe geswem verby die magiese see. Die wond het toenemend seer geword as gevolg van die blootstelling van seewater met sout. Maar dit blyk dit het sy vasberadenheid nie demp, in plaas van emosie en kemarahanya kry in. En ahirnya met moeite, Buto Ijo daarin geslaag om die magiese see oor te steek. En ná Buto Ijo verlede, see en selfs dan verdwyn.

"Jy het my nog meer kwaad .. Sien dit later as jy gevang word, sal ek jou vermorsel totdat hulle opgehou het .. Aaaarrrggg .. !!". Woede Buto Ijo toenemend oorloop onbeheersd. Kyk na die tweede poging misluk weer, komkommer Mas bietjie angstig. Want nou het hy net een ding wat agterbly, naamlik plak. As dit blyk dat die laaste poging misluk ook toe sy bedank het om haar lot.

Maar terug Timun Mas versterk sy hart. Hy het geglo dat God beslis sou die uitkoms gee, en hom te help. Met volle vertroue dat hy gooi garnale plak, en weer die wonderbaarlike dinge gebeur. Die hele gebied is omskep in 'n see van modder. Wat kan suig en verdrink alles wat daarop. Hierdie keer Buto Ijo nie te verras deur die voorval. Want dit is 'n wonderwerk om hom te sien tot drie op een dag, was hy nie meer verbaas. Twee struikelblokke in staat was Hy deur met kesaktianya was. En dit maak Buto Ijo glo in magic en sy vermoë. Hy was seker, met die bonatuurlike magte besit nie, kan hy drie hekkies maklik slaag om hierdie.

Maar al buite dugaanya, het hy 'n potensieel dodelike fout geneem. Dit blyk dat die see van modder wat 'n baie sterk suigkrag het. Wanneer Buto Ijo tot in die middel van 'n see van modder, kon hy nie meer kan oorleef en ahirnya verdrinking in 'n see van modder sluk. So tewaslah Buto Ijo in plek.

Na die dood van Buto Ijo, komkommer Mas teruggekeer na sy huis met sy ma. Nou is hulle meer rustige lewe. Tot op 'n dag, was daar 'n prins jag in die bos. Sonder om per ongeluk het hy Timun Emas is dan ruk jasmyn blomme. Aangesien die skoonheid en goedheid Timun Mas, die vors verlief geraak. Tot ahirnya Timun Emas word vroue en Boyong om die paleis met die moeder, en hulle het geleef gelukkig tot sy dood.


Posted By,
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar