Dongeng si Kancil versi bahasa Afrika

Dongeng si Kancil versi bahasa Afrika


Op 'n dag, was daar 'n baie vet vark. Varke is baie sterk, die mond is daar 'n baie skerp slagtande en lank. Die vark is die koning van die bos.

Die vark is baie gevrees deur ander diere. Daar is nie een enkele ster stert om dit te beveg. Varke krag is baie groot, sodat daar geen diere in staat was om te verslaan. Die krag wat hy het King vark. Hy was egter baie arrogant en hoogmoedig.

Op 'n dag het hy daar loop en verbygaande ander diere. Hy onderbreek en gesê. '' Wie sou melanwanku waag? ''

Gehoor uitdaging Vark Koning. Al die diere wat daar net stilte was. Hulle is baie bang, niemand gewaag het om te beantwoord. Vark King het ook sy krag deur te druk 'n mango boom in die voorkant van hom, sodat ontwortel. Vark King was baie gelukkig, want niemand kan weerstaan.

Ten tyde van die Koning Vark memnyombongkan homself. Skielik kom daar die Kancil.

'' Hei, jou klein diere! Waar kom jy vandaan? "" Op 'n vraag King vark.

'' Ek is rondloop op soek na 'n paar vars lug. '' Antwoord die Kancil.

"Hoekom het jy nie vir my vra? '' Op 'n vraag King vark.

'' Ek wil eerder gaan vir 'n wandeling alleen, hoekom moet ek jou uitnooi? '' Het hy geantwoord.

Aanhoor van die antwoorde Kancil, King Vark ietwat aanstoot. Hy het nie verwag dat die diertjie gewaag praat. En solank as wat daar is geen dier wat dit kan veg.

'' Wat sê jy? Weet julle nie dat ek die Koning van die oerwoud? Ek baie vrees hier, '' het hy gesê in 'n woedende toon.

'' Hoekom moet ek bang wees vir jou? Power jy as die krag wat hulle het! '' Antwoord die haas met gemak.

Aanhoor van die antwoorde Kancil weer, maak Vark King kwater. Kemarahnya kan reeds nie meer uithou nie.

'' Basiese jy dom bietjie dier! Dit lyk asof ek baie honger en ek sien 'n baie lekker vleis. '' Woord vark King uitgevaar.

'' Jy wil my vlees nie? Goed, maar onder een toestand! Jy moet my klop in 'n wedstryd wat ons môre gaan doen! Môre sal ons meeding, wat sterker is, as jy die wenner is, kan jy die vleis eet. Maar, as ek wen, wat jy hoef te buig voor my! '' Sy het gesê uitdagend.

'' Hahaa mu .. redelik goed hierdie voorstel hey diertjies '' antwoord die vark goedkeur die uitdaging.

Al die diere terug na hul onderskeie huise. Hulle is baie ongeduldig wag tot môre by die wedstryd tussen King vark en klein Kancil sien.

'N Paar dae gelede het die haas te skep 'n masker wat lyk soos haar. Die masker is gemaak van 'n baie harde hout. Die masker is baie soortgelyk aan sy gesig uitgesprei, sodat almal wat dit sien sal weet dat hy 'n masker dra, insluitend King vark. In die aand haas rus op mengumulkan energie.

Oggend het gekom, die tyd in die vore gekom ook. Al die diere het wat versamel is by die wedstryd venue. Hulle is baie ongeduldig om die spel en dit is baie skaars sien. Hulle het begin juig wanneer die Koning Vark aangekom. Nie lank ná die Kancil aangekom.

Uitbundige gehoor toegejuig en die applous van die hele gehoor. Gegee die wit deur Olifant. Ten slotte, begin die spel. Vark King begin grom en vang die Kancil. Maar die Kancil was baie vreemd, het hy nie verhoed dat die vang van die Koning vark.

Die haas begin 'n paar keer geklop deur ramme die Koning vark. Die haas het onmiddellik weer en weer op. Terwyl die snoet van die vark was in pyn omdat die hoofde van die Kancil baie kerasa al. Voel nuuskierig Vark King stamp weer. Die haas is weer gegooi, maar hy het onmiddellik dadelik en gaan terug na hom uit te daag.

Uiteindelik, King Vark snoete hier en daar beseer. Terwyl die Kancil was nog vars. Maar omdat die snoet baie siek was, was hy nie meer in staat om die wedstryd voort te sit.

Ten slotte, die Kancillah is die wenner. Vark King het ook erken sy nederlaag en erken dat die Kancil sterker as haar.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar